Postilox
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Postilox

Škola magije Postilox.
 
Početna stranicaPočetna stranica  PortalPortal  Latest imagesLatest images  PretraľnikPretraľnik  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

 

 Učionica 1.razreda

Go down 
Autor/icaPoruka
Kattrine Weasley Malfoy
Admin
Kattrine Weasley Malfoy


Broj postova : 89
Reputation : 0
Join date : 04.08.2010

Učionica 1.razreda Empty
PostajNaslov: Učionica 1.razreda   Učionica 1.razreda Emptysri ruj 01, 2010 11:04 am

Ušla sam u učionicu nije bilo baš buno učenika,uputila sam se do stola i sjela na svoju ugodnu crvenu stolicu.
„Dobar dan prvašiči na vaš prvi sat proricanja sudbine.Ja sam Profesorica Adams..naš prvi sat odlučila sam posvetiti uvodom u predmet.
Dakle...
Proricanje sudbine je umijeće pretkazivanja budućnosti. Postoje mnogi načini proricanja, a u današnje vrijeme, najpoznatiji su :
× Astrologija
×Taraot karte
× Kristalna kugla
× Čitanje iz dlana
× Numerologija
× Listići čaja
Naravno, postoji još mnogo metoda proricanja, no mi ćemo se zasad zadržati samo na ovima
Proricanje sudbine je u nekom obliku postojalo u svakoj kulturi zabilježene povijesti. Nije svaka osoba sklona kako to nazivaju Darom za proricanje. Iako se svima čini prof. Trelawney ima unutarnje oko zato što je ona proizrekla tajno proročanstvo. Danas je u većini moguće pronaći osobe koje se bave najpopularnijim oblicima proricanja.Koje sam navela prije.“
Svi su klimali glavama

Povijest Proricanja

Mnoge metode proricanja pojavile su se u drevnoj Mezopotamiji prije više od 4000 god. Tamo su se proricanjem bavili svećenici koji su proučavali kretanja zvijezda i planeta u potrazi za znakom koji bi im mogao reći nešto više o stanju kralja i zajednice.“
Svi su izgledali iznenađeno
„Dobro to bi bilo sve zs danas Domača zadače je...“
Rekla sam prišla ploči stavila ruku na ploču nešto promrmljala u sebi i na ploči su se pokazala slova

Domaća Zadaća