Postilox
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Postilox

Škola magije Postilox.
 
Početna stranicaPočetna stranica  PortalPortal  Latest imagesLatest images  PretraľnikPretraľnik  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

 

 Učionica 1. razreda

Go down 
2 posters
Autor/icaPoruka
Michaela Mia Weasley
Admin
Michaela Mia Weasley


Broj postova : 239
Reputation : 0
Join date : 04.08.2010
Age : 26
Lokacija : Spavaonica Raincosta

Učionica 1. razreda Empty
PostajNaslov: Učionica 1. razreda   Učionica 1. razreda Emptypon kol 30, 2010 11:54 am

Ušla sam u učionicu. Učenici prvog razreda mirno su sjedili na svojim mjestima.
"Dobar dan. Ja sam profesorica Robinson i ja ću biti vaša profesorica Čarobnjačkog Svijeta. Tema našeg prvog sata biti će Osnove. Molim vas da otvorite vašu knjigu na stranici broj 3. Gospođice Adams, počnite čitati."
"Društvo čarobnjačkog svijeta temelji se na dvije stvari. Prva i najočitija je, naravno, da se članovi tog društva koriste magijom.To je urođena sposobnost kojom se mogu izvoditi inače nemoguće stvari. Magija se tokom školovanja, učenjem, pretvara u vještinu. Utkana je u cijeli čarobnjački svijet - u predmete i razna magična stvorenja, uključujući fenikse i zmajeve. Čarolije mogu imati različite efekte,od pronalaženja izgubljenog predmeta i paljenja svjetla do liječenja i ubijanja. Iako se na površini magija čini moralno neutralnom, dobra ili loša namjera čarolije nalazi se u njezinoj srži. Na primjer, kletvu za mučenje, Cruciatus, ne može na pravi način izvesti osoba koja ne uživa u nanošenju boli drugima."
"Uredu, Gospođice Lopez, nastavite."